EXCLUSIV ȋn limba romȃnă

Bună, Minune!

Aterizez ȋn după-amiaza asta fierbinte de august cu o ȋntrebare: ce ai ȋnvățat şi de la cine ai ȋnvățat despre bani? Cine sunt profesorii tăi şi… care este adevărul tău?

Am făcut de curȃnd o listă cu oamenii din viața mea, care de-a lungul existenței şi-au lăsat amprenta asupra evoluției mele. Am pus 10 nume... pentru ȋnceput… pe două coloane. Am scris ce a rămas cu mine, dar şi ce am ştiut dintotdeauna.

De la mama am ȋnvȃțat că banii sunt elastici. Că trebuie să ȋntinzi de ei pȃnă la ultimul bănuț şi că orice eforturi ai face, tot nu țin la nesfȃrşit. Banii nu sunt suficienți pentru mine.

De la tata am ȋnvȃțat că banii vin şi pleacă. Treaba mea este să mă bucur de ei, căci poate‚ mȃine vine bomba’. Tot de la el am ȋnvățat că banul deschide uşi care rămȃn ȋnțepenite pentru cei săraci.

De la frați am ȋnvățat că… suntem fiecare pe pielea noastră. Nu se discută despre bani, dar unul dintre noi va fi mereul ‚cel cu bani’.

De la bunica am ȋnvățat că e ȋn regulă să primeşti bani cadou doar de Crăciun sau de ziua ta. Ȋn rest, ȋi munceşti. Din greu.

De la fostul soț am ȋnvățat umilința, ruşinea şi furia cȃnd m-a lăsat cu datorii de zeci de mii de mărci nemțeşti; responsabilitatea şi durerea de a apela la părinții mei ca să-i salvez obrazul şi mȃndria şi ȋnverşunarea mea de a nu mai depinde de nimeni financiar. Am ȋnvățat neprimirea.

De la soțul meu am ȋnvȃțat că trebuie să fii cu picioarele pe pămȃnt cȃnd e vorba de bani şi că bani vor fi mereu pentru ce stabileşti ca fiind important pentru tine. Că banii te răsfață şi-ți oferă perspective mai largi ȋn viață.

De la copii ȋnvăț să relativizez.

Şi dacă n-aş mai cunoaşte tot ce am ȋnvățat, ce aş şti? Cȃte din cȃte le-am ȋnvățat ȋmi stau ȋn cale? Cȃte ȋmi creează viitorul financiar pe care mi-l doresc? Fiindcă... Ştiu dintotdeauna că banii sunt peste tot. Ȋn mine, ȋn afara mea. Că nu ei sunt sursa vieții mele dar că ei contribuie la uşurința ei. Că trebuie doar să-i cer şi apoi să-i primesc.

TU CE AI ȊNVĂŢAT? TU CE ŞTII?

Şi dacă am dezbrăca banii de emoțiile ȋnvățate şi ne-am da voie să punem o ȋntrebare: Ce ştiu că sunt banii?

Te invit la o explorare ȋn limba romȃnă.

Limba experiențelor şi trăirilor tale, a amintirilor şi a lecțiilor de viață spre a te elibera şi a-ți descătuşa realitatea financiară. Nu contează ce ai ales pȃnă acum. Nici de ce ai făcut-o. Alege azi diferit!

Ȋncepem pe 11 august, la cafea, ora 10:00 RO cu un program care e maleabil, ȋn funcție de cererea grupului. 10 zile de ȋntrebări, facilitare, prezență cu ceea ce ştii tu despre bani pe baza cărții scrisă de Gary Douglas: „Cum să devii bani – Carte de lucru”.

IMPORTANT: Asigură-te că ai achiziționat cartea. Toate ȋnregistrările ȋți vor fi puse la dispoziție chiar dacă nu poți fi prezent(ă ) ȋn direct la toate sesiunile.

Iar pentru cei care ȋşi doresc să se avȃnte ȋn tumultul propriei vieți şi să scoată la iveală strălucirea care sunt, vă invit la Fundația care ȋncepe pe 8 august. La ceas de seară, pe răcoare, numai online. EXCLUSIV ȋn limba romănă.

Cu chicoteli şi bucurie, Selena

PS. Ştiai că David Kubes va deschide explorarea „Cum să devii bani – Avansat” disponibilă doar ȋn engleză, franceză, germană şi maghiară? Condițiile de participare sunt o clasă de Fundație ȋn orice moment şi să fi parcurs cel puțin o dată „Cum să devii bani – Carte de lucru”. Start pe 23 august la ora 20:00 RO